Amintiri : Prima vizita in japonia, august-septembrie 2002

Posted on February 18th, 2008 in amintiri, calatorii by Alex

Prima vizita in tara soarelui rasare s-a intamplat in august-septembrie 2002.a fost un drum lung de peste 24 de ore [4 ore drumul Constanta - Bucuresti,aproximativ 2 ore am asteptat la Otopeni pana cand avionul Companiei Air France (cu care calatoream) trebuia sa decoleze , 2 ore si jumatate drumul Bucuresti - Paris , acolo asteptat iar putin peste 6 ore (inca nu erau puse la punct legaturile,acuma legatura este la 1 ora) si in sfarsit drumul Paris - Narita de 12 ore ] .Cand am ajuns in Narita si am iesit din aeroport am suferit un mic soc termic ,in aeroporturi si avioane aerul conditionat era reglat cam la aceeasi valoare,de pana in 20 de grade iar la iesirea din aeroport erau aproximativ 37 de grade si o umiditate de 80 %.

Am strabatut cei 60 de kilometri intre Narita si Tokyo relativ usor,nefiind ora de varf. Stateam la hotelul Blue Wave Inn Asakusa,chiar langa templul Senso-ji .Am avut noroc,camerele aveau vedere chiar pe partea unde este amplasat templul.Imediat dupa sosire am iesit intr-o mica recunoastere,pana se facea ora mesei.Am fost la templul Senso-ji,am mers pe straduta comerciala Nakamise unde am si facut primele cumparaturi de suveniruri,haine (venisem in japonia doar cu hainele de pe mine).Ne-am obisnuit rapid cu caldura si peisajele,am cinat si am adormit rapid pe la ora 7-8 seara,trezindu-ma odihnit peste 12 ore,gata pentru o noua zi

va urma

nota : pana cand va fi gata galeria pe site,am uploadat cateva poze pe http://flickr.com/photos/avgvstvs/sets/  .vizionare placuta